The girl behind the dator



Tjenamors alla små datornördar!

Namnet är då Anna (eller ja, Prisma här på bloggen)! Tjej född år 1999 i den fina staden Jönköping. På min fritid tillbringar jag då min tid till datorn och att vara i stallet. Jag brukar redigera bilder, koda bloggar och vara social med mina vänner på Facebook. Stallet är där man hittar mig som mest. Men på denna bloggen blir det minimalt med hästar och mer med foto! Har nog alltid tyckt det är kul att skriva så för något år sen bestämde jag mig för att börja blogga. Har haft sjukt många olika bloggar och det har verkligen varit många pauser och slut. Men nu är jag redo att satsa mer på bloggandet och kämpa för att bli någon som folk kan minnas! 

Tidigare bloggar:
www.sweetannaolsson.bloggplatsen.se.
www.ponnyberoende.bloggplatsen.se. 
www.aphotodream.blogg.se
www.barbackaponny.blogg.se


Hoppas ni kommer trivas här på bloggen! Om ni har en fråga om någonting är det bara att kommentera på :)



KOMMENTARER


Vilken härligt glad bild!

2012-05-13 // 15:57:12
josefines.se http://josefines.se

Superfin blogg!!♥

Om du inte redan är med så får du supergärna vara med i min tävling

där du har chans att vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!!<3

2012-05-13 // 21:49:18

Resultatet av piercingen finns på min blogg nu! :) Kram.

2012-05-15 // 21:07:22
Ditt fina namn:
Vill du bli ihåg kommen?

E-mail:


Din bloggadress:


Din söta kommentar: